Posiedzenie w dniu 22 czerwca 2016

  • Otwarcie posiedzenia – Przewodniczący Rady IIP
  • Monitorowanie i sprawozdawczość w zakresie realizacji dyrektywy INSPIRE w Polsce (Decyzja KE z dnia 5 czerwca 2009) – Główny Geodeta Kraju
  • Wyniki programowania budowy, utrzymania i użytkowania IIP w etapie dwuletnim 2016-2017 (Uchwała Rady IIP z dnia 20 października 2015) – Wiceprzewodniczący Rady oraz Ewa Surma, GUGiK
  • Współpraca międzyregionalna w ramach IIP – Przewodniczący Zespołu Eksperckiego RSIP Związku Województw RP
  • Sprawy różne, wolne wnioski i zamknięcie posiedzenia – Przewodniczący Rady IIP
Czytaj więcej o Posiedzenie w dniu 22 czerwca 2016

Otwarte posiedzenie w dniu 4 listopada 2015

Po raz drugi w Bibliotece Narodwej w Warszawie odbędzie się otwarte posiedzenie Rady Infrastruktury Informacji Przestrzennej działającej przy Ministrze Administracji i Cyfryzacji. W trakcie posiedzenia zaplanowano trzy sesje, obrady zorganizowane zostały pod hasłem "Zarządzanie danymi przestrzennymi ukierunkowane na użytkownika". Posiedzenie rozpocznie się 4 listopada br. o godzinie 10 w Audytorium im. S. Dembego biblioteki.

Czytaj więcej o Otwarte posiedzenie w dniu 4 listopada 2015

Posiedzenie w dniu 12 września 2012

  1. Otwarcie posiedzenia i wręczenie nominacji nowym Członkom Rady,
  2. Przedstawienie projektu programu budowy IIP w latach 2012-2013, opracowanego w wyniku współpracy organów wiodących, wersja 2.0,
  3. Dyskusja, w tym komentarze Członków Rady o wynikach programowania przez organy wiodące oraz organ koordynujący, przyjęcie uchwały w sprawie przedstawionego projektu,
  4. Współpraca jednostek samorządu terytorialnego w zakresie informacji przestrzennej,
  5. Dyskusja,
  6. Sprawy różne i zamknięcie posiedzenia - Przewodniczący Rady.

Posiedzenie otworzył Michał Boni - Minister Administracji i Cyfryzacji, który wręczył powołania do składu Rady jej nowym członkom:
Kazimierzowi Bujakowskiemu - Głównemu Geodecie Kraju,
Janowi Maciejowi Czajkowskiemu - Współprzewodniczącemu Zespołu do Spraw Społeczeństwa Informacyjnego KWRiST,
Krzysztofowi Mączewskiemu - Geodecie Województwa Mazowieckiego,
Janowi Schnerchowi - Dyrektorowi Łódzkiego Ośrodka Geodezyjnego,
Edwardowi Trojanowskiemu - Sekretarzowi Generalnemu Związku Gmin Wiejskich RP,
Januszowi Wiśniewskiemu - p.o. Prezesa Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej,
Annie Wypych – Namiotko - Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej,
Janusza Żbika - Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej,
Rada jednogłośnie przyjęła...

Czytaj więcej o Posiedzenie w dniu 12 września 2012

Posiedzenie w dniu 7 maja 2012

  1. Otwarcie posiedzenia i przyjęcie porządku dziennego,
  2. Przedstawienie aktualnego stanu programowania prac nad IIP w latach 2012-2013 prowadzonego na podstawie uchwały Nr 7 Rady z dnia 8 lutego 2012 - projekt wersji 1.0 programu,
  3. Dyskusja, w tym komentarze o wynikach programowania budowy IIP przez organy wiodące oraz organ koordynujący, przyjęcie uchwały nr 8 Rady w sprawie wstępnych wyników programowania budowy infrastruktury informacji przestrzennej w etapie obejmującym lata 2012-2013,
  4. Informacja o wynikach corocznego Monitoringu INSPIRE,
  5. Informacja o projektach IIP finansowanych ze środków europejskich,
  6. Sprawy różne i zamknięcie posiedzenia.

Posiedzenie otworzył Jerzy Gaździcki - Przewodniczący Rady. Rada jednogłośnie przyjęła zaproponowany porządek obrad posiedzenia, zgodny z przyjętym na poprzednim posiedzeniu planem prac na rok 2012. Stan prac organów wiodących nad programem budowy IIP przedstawił Jacek Jarząbek – Wiceprzewodniczący Rady. W prezentacji podkreślił wysoki poziom merytoryczny opracowań. Podsumował zadania oraz potrzeby w zakresie budowy IIP zgłaszane przez organy wiodące. W omawianym materiale znalazły się programy przygotowane...

Czytaj więcej o Posiedzenie w dniu 7 maja 2012